Siirry pääsisältöön

Bertta tahtoo Stadiin

 

 
Puhelin hälyttää pitkään, mutta lopulta pojanpojan ääni vastaa.

 
- No hei, Ilari. Oletko sinä kunnossa?

- Oikeasti?

- Kuulostat hengästyneeltä, oletko sinä lenkkeilemässä? Se on kyllä oikeaa asiaa, että pidät huolta kunnostasi.

- Muistathan sinä syödä monipuolisesti ja säännöllisesti?


- Joo, joo, poikakulta, kyllä minä tiedän, että minun ei enää tarvitse olla huoltajasi, mutta kai minä nyt vähän saan silti kantaa huolta sinusta?

 
- Itse asiassa minä voisin tulla käymään siellä Helsingissä. Olisi mukava päästä vähän tuulettumaan täältä pikkukylästä. Ja tietysti nähdä se sinun uusi kotisi samalla.

 
- Ai millonko, no ensi viikolla! Mitä tämä valmis suunnitelma vetkuttelusta paranee. Kellonaikaa en kyllä vielä tiedä, kun en noita bussivuoroja ole katsellut, Mutta minä soitan sitten kun olen perillä. Nähdään pian, hei-hei!
 
Lue lisää isoäiti Sydänmaasta

Kommentit