Siirry pääsisältöön

Hanskakysymys

- Mutta Kirppu, sinulle minulla on yksi kysymys elämästä tässä ja nyt. Miksi sinä meidänkin seurassamme pidät aina noita käsineitä? Me ollaan kyllä nähty sinun kätesi niin moneen kertaan, ettemme vaivautuisi edes katsomaan niitä enää.


- Oih, en minä edes ajatellut että onko minulla hanskat vaiko ei, kun niitä kuitenkin aina pidän. Niitä ilman minä tuntisin itseni alastomaksi.


- Minä vaan mietin, että pidätkö sinä hanskoja paneskellessasikin... Iiro jatkaa.


- Hölmö! Ensinäkin minä en paneskele vaan rakastelen, jos sinun nyt välttämättä tarvitsee tietää. Ja toisekseen, voin riisua hanskani pimeässä, ei silloin kukaan näe minun käsiäni.


- Tyttö-parka, sinultahan jää puolet nautinnosta pois, kun joudut aina touhuamaan pimeässä.


Lue lisää Lady Peltolasta

edellinen - seuraava

Kommentit