Siirry pääsisältöön

Elise vierailee

 

Elise on tullut viikonlopuksi Joutsaan ystävänsä tueksi. Kirsi on vetäytynyt reissussa olevan isoäitinsä asunnolle.
- Piileskeletkö sinä täällä, kun et ole kotonasi?
- En, mutta haluan varmistaa, etten tapaa sitä paskiaista.


- Oli se vaan kaksinaamainen sika koko äijä. Se ei ole sinun arvoisesi.


- Ei olekaan, mutta silti minä luulin löytäneeni elämäni rakkauden. Viimeinkin. Sitä paitsi hän lupasi suositella minua valokuvaajana sille kustantamolle, jolle hän työskentelee.

- Minä en tiedä toivunko minä tästä koskaan, Kirsi nyyhkii.

- Kyllä toivut, ihmismieli on rakennettu niin. Mutta aikaa se ottaa. Ja jos niin on tarkoitettu, niin se kustantamo löytää sinut muutenkin.


 - Muista, että minulle voit aina soittaa, jos haluat jutella.

 

Lue lisää Lady Peltolasta

 

 

Kommentit